Monday, February 16, 2009

16th feb-thanks syg2 ku sekaliaan .. :)

Photobucket




firstly ,thanks sgt2 kpada semua yg sudi meng'wish' aku yaaah ..
syg gilerr ahh kt kowang krana sudi mengingati tarikh lahirnya aku kt dunia niyhh ..kowang memg kawan yg baeekk seyh .. hahaa .. memang syg giler2 ahh kt korunk .. thanks sgt2 , sgt2 and sgt2 ! mmuaaaxxx2 ! :)

then terima kasih kpd saudari NurFadhillahhani n Nurul Husna krana sudi mmbawaku mkn di restoran Al-Salam .. and thanks also cOz sudi bg hadiah yaahh ..besh giler lepak kt alsalam tadi .. dpt jumper gak mmber2 kiter yg dOk kehulu hilir mmpromosikan CELCOM .. hahaaa .. sayang gilerrr ahh kt kowung ! :)

and kpada saudari dylla , trima kasih krana sudi mendendangkan lagu 'hepy bufday' ituhh .. huhuuu .. suara anda memg pOwer ! leh laa masok AF ekk .. hehee .. ;)

kepada mr nObita (bukan nama sbenar)
tenkiuk so much ! :)
thanks coz sudi mndengar celoteh dan borak2 mrepek ngan aku yep .. heee .. thanks also wat aku hepy giler2 hari niyh ..
err , laen kali ku nak hadiah ikan fresh dr laOt okeh ! >_<



Photobucket

Photobucket

Photobucket



dan mulai saat ini , tika ini , selepas tamatnyer 16feb , aku da bukan bwah umor lagi okeh !
so , kpada mreka2 yg pggil aku kakak , makcik , or whutever ..
sila - silaa laa .. aku da tak kesah pon .. hahaaaa ..


alamak !
dah tua la kan ?
da takleh nak wat2 ala2 sweet 17th dOe !
umur dah makin singkat , usia dah makin lanjut ..
hurm , kenalaa matang skit lpas niyh ..
byak lagi tanggungjawab yg aku trpaksa pikul after thiz ..
and makin byak rintangan dan halangan yg terpaksa aku tempuhi ..

adusss ..
tabah kerr aku niyh ???

result pon mkin mghampiri ..
insyaAllah ada rzeki dptlaa masuk pust pngajian tggi ..
doa2kan laa kjayaan bersama-sama yaahh .. :)

No comments: