Monday, November 17, 2008

-HARI INI-

splitting headache Pictures, Images and Photos



hari ini ...
paper addmath .. addmath .. ???
aku tak tau mcm mana nak describe paper ari nih ...
yang penting .. time wat paper 2 kepala aku diserang migrain .. adOiii ..

dah laa permulaan hari aku agak suwe ...
aku tidur mlm tadi dalam jam sebelas ..
memang dah jadi kelaziman aku .. tidur awal2 expecially paper yg melibatkan kira2 .. kalau blank payah dowh !!
so aku cdg nak bgun kul 4 .. tapi bercadang je laa ...
then terjaga pukul 4.30 .. ok la en ..
tapi ...
tgah dok baca2 formula and fahamkan .. tiber2 aku rasa keliling aku dah gelap .. sah ..!! tertido la tuh .. huhuu ..

after that bermula laa permulaan harian aku yg agk dahsyat ..
terjaga balek dalam pukul 6.40 .. uhh ..!!! da lambat .. !!!
kelam kabut mandi , solat , bersiap ..
aku jenguk kat master bedroom .. ayah aku takder ..
dah bangun la kot ..
aku pun bersiap2 ..then, biler trun downstairs,
aihhhh ... !!!
ayah aku masih tidur kat bilek bawah ...
lolxx ...
aku da lambat time tuhh ..
after dikejutkan ayah aku pon naik atas and get ready ..
jam time tu dah pukul 7.10 ..
until 7.20 , ayah aku tak turun2 ..
arrr ..!!!
aku dah start menitiskan air mata time tuhh ..
aku jerit2 'ayah!!!'

then , satu lagi masalah .. kunci keta naza hilang ... yang ader keta kelisa nyer jer .. ayah aku kata keta kelisa tuh kakak aku nak guna ..
ouhh ..!!! aku menangis .. takut sangat2 coz time tu jam dah pukul 7.25 ... tapi ayah aku cm bese .. chill jer .. last2 jumpa gak dalam poket seluar dia yg dia guna mlm tadi .. aduhaaaii ..!

sepanjang perjalanan ke sekolah aku try tenangkan diri .. takut2 gelabah2 ni effect nak jawab paper nnt .. ayah aku try gak tny itu and ini tuk wat aku cool ..

sampai sekolah ..
naseb baik still berkumpul lagik kt dewan terbuka ..
aku nengok masing2 ngah busy semak2 wat kali trakhir ..
then .. bermula laa paper 1 addmath ..
Ahamdulillah .. semua aku boleh jawab even ader gak laa soalan2 yg aku dah lupa ..
habis jek paper 1 selama 2 jam .. semua keluar dalam keadaan tsenyum ..
wah3 ... senang la tuhh .. masih mampu tersengih2 lagi ... gelak2 .. aihhh ..

then ..
paper 2 lak ... hah ..!!
yang ni memg tak boleh blah ...
lompat2 aku jawab soaln2 dia .. kejap sectionA .. kejap2 section B .. biler fed up change section C lak .. nseb baek xder section D .. kalu tak ...
memandangkan kedudukan aku dah tukar coz budak2 mpv tak amek +math .. so aku duduk belakang sekali ...
dapatlah aku melihat ragam2 member2 ku yg lain ..
ambik ... !!
ader yang tergaru2 kepala even aku tau kepala diorang tak gatal pon .. kihkih ..
ader yang dok tekan2 kalkulator .. x dapat jwpn kot .. de gak yg tenung jek paper +math tuhh .. and ader gak la yang excited jwab .. tp after stengah jam da trlentok ..

aku .. ???
huh .. kalau dapat dirakamkan .. aisshh ..
dahlaa panas duduk kat tepi pintu .. peluh2 dak mercik2 kat dahi ..
meja aku toksah citer ahh .. pen ntah kemana .. pemadam ntah ke mana ..
kertas2 bergelimpangan .. haha ..
pengawas2 pon geleng kepala tengok aksi gelabah aku ..


selesai jek paper addmath ..
masing2 muka tak boleh blaahh ..
aku memang dah tak boleh tahan .. kepala dah brdenyut2 time tuuhh .. member2 tanya pon aku da tak boleh nak keluarkan suara .. kepala berat gilaak mcm ader batu ..

time ngah aku tulis blog nihh ..
dpat satu msg kat enset ..
tengok2 dari cikgu kimia aku , Puan Siti Khairani ..
pelik gakzz ,,
then biler bukak , ohhh ..!!
cikgu tules ,
'boleh tumpukan tuk kimia ......'
waaahhh .. !!!
soalan bocor kerr ..?? hukhuk ..
tapi ...
aku dah malas nak pcaya bulat2 per yg target laa .. spot laa ..
hal ini demikian kerana .. time paper sejarah ..
byk yg target akan keluar .. tapi tak banyak yang keluar .. naseb baek laa aku ader gak baca .. fuuuhh ..



so .. bacalaa semua2 yek !! =)

.
HEADACHE!!! Pictures, Images and Photos
.:::hari yang memenatkan!:::...

No comments: