Sunday, October 12, 2008

pmr..spm..

pmr..??
hari ni merupakan permulaan perjuangan bagi pelajar yg ambil peperiksaan pmr..
teringat kembali zaman2 aku ambil pmr dulu..
uishh..gerun..gelabah..takot..semangat..nervous..
semua bercampur baur..
menggigil2 tgn nak jwab exam..
kebetulan hari neyh aku ada claz english..
boleh usha2 junior2 yg ambil exam..
semua muka bsemangat..bagUss..
ciri2 pelajar cemerlang...:)

time rehat lak..
adik2 yg rapat dgn aku borak2 jap.
aku usha2 kertas diorang..
not bad laa..
ada sng..ada susah..
terfikir sejenak..
mcm mane spm aku nnt ekk???
diorang sibuk sruh aku doakan kjayaan msing2..
doakan dpat jawab paper2 dgn tenang..
aihhh..
mcm laa aku ni para alim ulamak..
tapi takper laa..
aku tetap doakan kejayaan adik2 kuh..
mOga kalian sukses selalu..
cemerlang dunia dan akhirat..:)

emm..spm pulak..
tak smpai sebulan lagi..
insyaAllah akanku persiapkan diriku sebaik mungkin..
cuma yang mampu ku lakukan..
berusaha dengan sedaya yang boleh..

segala pelajaran2 yg ku pelajari..
ku harap tetap terus terperap dalam kpala otak neyh..
tak mau lupa2 lagi daahh..
and for thiz year..
berbeza..
time pmr..aku duduk asrama..
time spm..aku duduk rumah..
memang byk perbezaannya..
tapi aku yakin..
aku mampu buktikan yang terbaeekkk..:D

kalau time pmr aku hny mampu memperoleh *#$A..
insyaAllah..
spm ni pasti lebih byak A yg akanku genggam..

mama..ayah..
doakan kejayaan anakmu ini..
perjuanganku ini demi membuat kalian gembira..
dan untuk membalas segala jasa dan pengorbanan kalian..
amiinn..

1 comment:

atok said...

insyaAllah.
jika itu yang kau mahu,maka usahakanlah semampunya.
jika kau sudah berusaha,tapi kau tidak dpat menggapainya,usahlah merungut kerana pasti ada hikmah di sebalinya.