Wednesday, October 8, 2008

spm is jUz arOund da cOrner kah..???

harharhar..
kenapa lak tiba2 aku gelak ekk?
mane tak nyer..
orang lain buat blog seolah-olah buat mcm diari harian..
aku???
seminggu 1 blog je aku boleh tulis..
bukan aper..
kekangan masa yg memaksa..
dah laa aku baru nk start berjinak-jinak dgn dunia blog ni..
then start daa dkt nak spm..emm..
so tak banyak masa laa nak tulis..
insyaAllah after spm nnt aku buat byk lg blog..

Photobucket

Photobucket
waaahhh!!masuk hari ni..tak sampai sebulan pon spm bakal menjelma..
fuuhh~~bersediakah aku untuk berjuang demi masa depan..???
kalau ikutkan result trial aku..perghh..berasap otak beb!!
hancuss paper2 aku..xpecially subjek2 elektif laa..
tapi alhamdulillah..setakat ni takde laa yg fail..
setakat ni laaa...
tak tawu la hari2 mendatang..
even result aku boleh dikatakan kurang memuaskan..
tapi aku tetap harus memandang ke hadapan..en?en?
mcm cikgu BM aku ckap..
''saya nak kamu hampa sekarang..saya taknak kamu hampa time ambil result spm nanti..biarlah kesilapan sekarang jadikan kamu lebih berhati2 masa jawab paper spm nanti..''
and pengetua aku pon ada ckap..
''usaha yg luar biasa..pasti akan membuahkan hasil yg luar biasa..''
emmm..
akanku pegang semua kata2 semangat tuu..
jadi pemangkin semangat aku di kala aku mengejar impian dan kejayaan..
terima kasih semua guru2 ku..
akanku pegang kata2 mu hingga ke menara gading!!
ya!!akanku buat yg terbaik...terbaik...dan terbaik...!!chaiyOokk!!


1 comment:

atok said...

i noe we can ryte?
hehe.
gewd luck oh..
;D