Tuesday, February 21, 2012

wordless wednesday:saya mau kahwin :)







Assalamualaikum :) 



Ehem ..


Saya nak KAHWIN ni bukan sebab saya GATAL atau MIANG atau GEDIK sangat..






Saya nak kahwin sebab saya nak menghalalkan perhubungan yang sebenarnya haram tanpa ikatan akad nikah. Saya nak kahwin juga sebab saya nak mengelakkan berlakunya zina, sumbang mahram dan sebagainya . Saya nak kahwin sebab saya taknak orang fitnah saya macam-macam . Dan yang paling penting, saya nak kahwin sebab saya nak dapatkan keredhaan dari Dia, Yang Maha Penyayang lagi Maha Mengasihi :')




Lagipun,saya dah officially 21 years old :) Tapi takpe,kalau ada jodoh,tak kemana kan ?
Kawan-kawan, doakan saya dipanjangkan jodoh dan insyaAllah boleh jadi isteri yang solehah .. huhu ~



p/s ; siapa yang taknak kahwin kan ? ;D









No comments: