Wednesday, November 16, 2011

16112011 :') selamanya,insyaAllah ~








Assalamualaikum :)





Short entry for this wednesday :')

Alhamdulillah, thanks Allah cause lend me this person :') InsyaAllah aku sentiasa berdoa semoga dia menjadi milikku selamanya, menjadi yang halal untukku, menjadi pembimbingku ke jalanMu yang lurus, dan menjadi pendidik kepada anak-anakku :)


Hopefully happy ending berlaku antara kami,InsyaAllah :')


Terima kasih Mr KA kerana, sudi melayan kerenah saya, bersabar dengan perangai saya, sudi menerima segala kelemahan dan kekurangan saya, sanggup menerima takdir bahawa saya insan berpenyakit, banyak bersusahpayah dan berkorban untuk saya, dan sanggup memperbetulkan diri saya yang serba kedaifan dan membawa saya keluar dari zaman jahiliah, semuanya dengan kehendak dariNya :')


Saya mahu awak untuk 2tahun ini, tahun-tahun seterusnya, dan insyaAllah selamanya di dunia dan di akhirat kelak :') 


Aishiteru ~ Saranghaeyo my yeobo ~ ^_^





Yang ikhlas, Nabilah ~