Sunday, September 4, 2011

haru-biru



Assalamualaikum (",)



Quickly update . Konon-konon nak buat assignment . Tapi badan dah lemah gemalai plus panas dalam oleh kerana melantak sakan durian . Walhal melantak tiga ulas je pon . Ni lah degil sangat dah tau berpenyakit nak jugak melantak .

Sebenarnya saja nak refresh tugasan apa yer yang perlu dibuat ?
  • Assignment perubatan vet - NOT DONE
  • Assignment food tech - NOT YET
  • Assignment Animal Health - NOT YET
  • Report amali perubatan vet - NOT DONE
  • Revision practical test - NOT YET
  • Revision test (food tech, produksi babi & tenusu) - NOT YET

Tahniah ! Semua kerja langsung tak bersentuh =.='

Melantak beraya ke hape ? Ehh aku rasa macam raya tahun ni paling tak best lah kan . Seriously rumah tak sampai sepuloh bijik pon pergi . Tak baik tau tuduh-tuduh aku sombong laaa, itu laa ini laaa . Aku pon ada masalah sendiri . My mom kurang sehat, tolong2 atoknenek kat kampung . So raya ni memang susah sikit nak berjalan . Tapi kalau orang ajak, aku on je . Cuma takde sape sudi kan nak mengajak . Penat lah asyik aku jek yang kaki mengajak . Papepon sesiapa yang nak datang rumah, dialu-alukan laaa :D Sebesar UFO aku bukak pintu rumahku . Tak jauh pon Nilai kan ? kan ? kan ?

Nyway wish me luck untuk menyiapkan segala tugasan . Dan doakan aku pulih seperti biasa selepas 'rawatan' nanti :') SALAM AIDILFITRI :)










* Takziah kepada rumet Mr KA atas pemergian ayahanda ke Rahmatullah . Al-fatihah moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yg soleh .





( Dulu kan kan kan aku EXCITED nak balik sebab itu dan ini . Tapi sekarang ? Diam seribu bahasa . . Kenapa ? Hopely rasalah apa yang aku rasa . InsyaAllah doalah panjang umor aku habis study jumpa lagi sama-sama . Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin . THANKS a lot ! )





No comments: