Saturday, May 14, 2011

♥ far far far awaayyy



Assalamualaikum (:
Selamat berhujung minggu readers . Jom ramai-ramai habiskan duit keluar hujung minggu macam aku tadi habiskan almost 30ringgit without bought anything kat 1Borneo just hangout dengan housemate dan karaoke buang tension serta beli barang dapur . Ceh jangan ikut ajaran sesat sebab membazir itu amalan syaitan . So hujung minggu berehat-rehat jela kat rumah yer.

Okey biasalah Feyra Khamsah memang suka merapu sebelum masuk ke tajuk utama . Hari ni dah genap lima hari dia balik kampung . Ouhss sedih bila berjauhan . Haha gila gedik jiwang . Ehh betul aku bukan macam korang even jauh-jauh still masih contact2 macam duduk depan mata . Paling advance boleh video call la kan . Aku ? SMS pon paling banyak bolehla kira sekali dengan jari kaki . Hal ini kerana masalah-masalah yang tak dapat dielakkan dan oleh kerana kesibukan si dia mencari rezeki untuk diri sendiri . Cehsss bukan untuk aku sekali la kan =.='
Moga dia selamat dalam perjalanan pergi dan pulang dari tempat kerja :') Bukan apa, lately ni macam-macam kes simbah cecair la, simbah asid laa . Manala pergi tamadun-tamadun manusia zaman sekarang ? Kata manusia alaf baru, tapi fikiran masih sempit mengalahkan tamadun yang tak berkembang . Astaghfirullah, dunia akhir zaman makin banyak kekejaman yang berlaku .




Dan untuk AWAK ; walau saya di Borneo, awak di semenanjung, awak tetap dekat dalam hati saya . Walaupun jauh di mata, tapi bak kata TV9, tetap DEKAT DI HATI . haha . sila muntah sekarang dan jangan lupa sediakan baldi beserta segayung air preparation kalau muntah overdose .



Ouhsss mengikut pengiraan lebih kurang tiga minggu lagi nak habis paktikal . Wahh rindu gila kat UPM =.=' Ouhh bukan apa duduk sini kerja asyik cocok2 kat ATM ja bah . Aigooooooo .
Dan special project masih terhegeh-hegeh lagi nak masuk kepala otak . Duhai idea, ke mari la kamu semua . Cepatlah serang dan serap masuk dalam kepala otakku ini . Fuhfuhfuhhhhh .




Ouhh mereka la HOUSEMATE saya . Sudah berpunya semua . Haha . Sorang saja single . Yang pasti bukan yang bershawl ungu tu bahh :P Mereka la yang mengajar saya beronggeng dan berkaroke bak kata Idani . Huhu . Ouhyea congrates Dani untuk hari ini . Moga berkekalan hingga akhir hayat . Aminnnnn . Makan nasi minyak kat Ketereh jangan lupa jemput :P


No comments: