Wednesday, February 16, 2011

boleh kahwin tak?




Assalamualaikum semuaaaaaaaaa :)

Mood rasa nak bakor je semua nota nota
'Genetik' sebab rasa macam tak baca apa apa
pon sepanjang stay up tak tidur malam tadi =.=
Dan memang terbaekkkk malam tadi ambil test 'Poultry

dalam keadaan kuyup dan menggigil2 akibat bermandikan hujan =.=
Dan hasilnya study 'Genetik' dalam keadaan berselubung
seperti hidup kat kutub utara bertemankan bby bear *konon2 beruang kutub ~

Okay tutup story pasal exam yg buat aku nak muntahhh ~
First of all, nak ucap terima kasih terima kasih
terima kasih, arigato kozaimas, syukran, thanks a lot ~
Kepada semua semua yang wish birthday orang yg dah tua ney ..
*Haihhh setiap yg wish mesti cakap aku dah tua mentang2laa
dah tak main umur belas belas teros kena cop orang tuaaa >.<


Terima kasih kerana wish disamping mendoakan kesejahteraan
Efira Nabilah bt Khamsah ni dan insyaAllah sama sama
kita manfaatkan peluang dan nikmat
yang Allah dah kurniakan kat kita semua (:

Kenapa tajuk entry nak kahwin boleh tak ?
Sebab sesungguhnya saya memang dah gatal nak kahwin *sepak nak ?
Setiap orang yang kata aku dah tua, teros aku balas ;
'' Yeayeayy dah tua, dah boleh kahwin ! Hahah ! ''

Amboiii kau gatai betol la kan ?
Baju kat rumah pon mama yang basuh dan jemurkan lagi =,='

Sebenarnya saya ada rasa sedikit sedih pluss bersyukur
sebab Allah masih bagi peluang hidup dan meneruskan
kehidupan atas muka bumi ni disamping memanfaatkan
segala nikmat dan kemudahan yang Dia dah bagi ..
Sedikit sedih sebab bila umur meningkat, means kita makin
jadi semakin tua, tua dan tua dan umur semakin pendek ..
InsyaAllah doa doakanlah saya panjang umur dan murah rezeki

moga moga dapat saya menambah amal kebaikan dan membalas
jasa kedua mama dan ayah pluss dapat mengejar impian
dan cita cita saya untuk menjadi seorang wanita muslimah
yang berjaya dan sentiasa dirahmat dan diredhai Allah (:

Ouhyea bercakap pasal birthday, ramai yang tanya tak sambut
mana ker ? celebrate ? kena prank dgn kawan2 ? *oh kwn2 saya baik ok :P
ehem ehem dapat hadiah apa dari incik abang ? *erkkk !

Bagi aku, nak celebrate ker, nak sambut mewah mewah ker,

tak perlu la kot ~ yerlaaa umur dah tua dah kan huhu ~
Tapi this year special sket dan limited edition okey
sebab aku memang betol betol celebrate birthday aku (:

Aku tak perlukan sambutan hebat hebat sebab hebat
tak semua sejujur dan seikhlas hati sambut hari kelahiran kita kan ?
Aku hanya perlukan orang yang betul betul ikhlas wish
dan mendoakan kesejahteraan kehidupan aku (:
Dan tak perlukan hadiah hadiah menarik segala bagai sebab
bagi aku kalau orang dah ingat birthday aku, dah syukur sangat2 (:
Thanks a lot kepada sayang sayangku Nurul, Fer dan Siyah
atas pemberian hadiah yang comel itu *made from miri kan ? haha

Aku tak sambut 16th February 2011 kat hotel mewah mewah,
kat kelas ramai ramai hu ha hu ha, bukan kat restoran
hebat hebat candle light dinner segala bagai, tapi aku
sambut kat tempat yang memang selalu aku jejak dan
rasa terharu sebab dalam kesibukan, si dia masih ada

buat surprise untuk aku dan buat aku tak sedih pagi pagi
birthday dah kena cucuk tiga kali nak ambil darah ~




Thanks a lot Mr KA for that surprise dan terima kasih sudi
temankan saya selama berjam jam tunggu turn nak ambil darah
dan terima kasih atas pemberian yang sangat bernilai itu
dan syukran sangat sangat awak ada untuk saya bila saya
perlukan seseorang untuk berkongsi semua perasaan saya (:



:: sila lihat dalam makan makan masih memegang
nota 'poultry' untuk exam pada malamnya -,-
ouhyea apa ada dalam kotak ? haha ::




Ouhh selamat ulangtahun juga buat si kembar saya
Nurul Arina bt Yazid dan kita dah sama sama tua (:
Welcome to da club of 20th haha (:



No comments: