Wednesday, January 19, 2011

this is what we called ; nature







So this is my place ..
Yahh tempatku menuntut ilmu ..
Tempatku menuntut pelbagai jenis ragam pengalaman ..
*Ehh bukan di ladang kongsi 2 ni tapi di UPMKB Sarawak ..
(Gambar telah disnap sewaktu pulang dari amali poltri di ladang kongsi 2)
Kenapa aku suka study kat sini ? *walaupun kadang2 mcm mengeluh je kan?
Sebab keliling dia dipenuhi kehijauan yang mengasyikkan *haha
I mean UPMKB nih surrounding dia semua hijau, banyak pokok2, banyak tanaman ..

Tenang je kalau jalan-jalan petang-petang menyedut udara yang segar ~
Okeylah dah nama pon FSPM kan ? Peliklah kalau fak agriculture

tapi surrounding dia tak menghijau dan tak mempersonakan kan kan kan kan ?

Jika ditanya kat orang-orang luar, apa yang dia minat dan suka pasal UPMKB nie ?

Diorang akan cakap ; TERTARIK DENGAN PADANGNYA ~
Ada apa dengan padang kami ? haha ~ padang kami sangatlaa luas dan besar ~
Walaupun aku hanya jejak kaki kat padang ni kalau ada acara sukan uniPUTRA
atau berjalan pergi amali kat ladang ~















Psssttt ; ada gaya petani atau peternak moden tak ? hihihihi

No comments: