Thursday, December 16, 2010

tag dr cik mizah (:



Assalamualaikum pembuka bicara (:
hahaaa kali ni kena tag dr cik mizah kita ..
sila klik pada nama jika ingin berkenalan *tp bkn utk menggatal :P
Undang-undang untuk membuat tag ini :
-copy ayat korea yg ada pada blog beliau
then bagi
LIMA SEBAB kenapa saya jatuh cinta pada si dia-
(awwwww suka gila buat benda nihh sebab boleh menggedik huahua)



'' 내가 당신을 처음 본 이후로, 당신을 사랑합니다. 첫눈에 사랑하지? ''

bacaan nyee , ,
:- naega dangsin-eul cheoeum bon ihulo, dangsin-eul salanghabnida.
cheosnun-e salanghaji?

terjemahan nye . .

:- sejak pertama kali saya lihat awak , saya suka dengan awak .

love at first sight ?






Siapakah jejaka yg sungguh bertuah atau malang itu ?
haha
jengjengjenggggg BIARLAH RAHSIA >_<
okayy LIMA SEBAB kenapa saya fall in love dgn si dia awwww :P


:: first met kt birthday party kawan baik syameem

dan si dia actualy cousin of my bestfriend

dan dan dan dan si dia puji saya sangat cantik pada malam itu
*kembang gila huahua ::

:: mula2 jumpa muka dia agak kebudak2an dan
TERSANGATLAH comel dan innocent haha ..

tapi sekarang comel lagi kot ? ::

:: jumpa 2nd time tapi kira love first sight gak la kan
jatuh
hati sebab si dia sudi ajar teknik2 belajar menunggang motor
dengan lebih cekap, berhemah dan betul *blushing ::
(ini mungkin kerana dia dah tak sanggup nak gelakkan aku
yg kekok gila baboon bawak moto kot? )

:: kerana apa lagi yer ? kerana dia suka menolong dan tersenyum2
walaupun time tuh aku memang buat muka
jual mahal
gila-gila sebab cover blushing :P ::

:: dan yang paling penting, aku tidak jatuh hati kerana pangkat,

rupa dan hartanya tetapi apa yg ada dalam hatinya itu
sukar ku perolehi dari insan-insan lain
yg pernah aku temui *aicehh jiwank gila! ::

*si dia sudah bertakhta dalam hati >_<




oppaaaaa ! saranghae ! ;DD haha gatal :P


OKAY DONE and special thanks for cik mizah ;DD


No comments: