Tuesday, December 7, 2010

sorry to say



Kinda bohsan duduk rumah =.=
Nak keluar akaun pulak tak memberansangkan ..
Kawan-kawan samua busy kerja,exam, prakitikal and so on ..
Tengok tv adik-adik pulak nk tengok feveret diorang ..
Nak hadap internet sampaikan taktau dahh nak buka apa =.=

Balik Bintulu sana ?
Start fikir pasal study (arhhh mcm benci jek)
Memang best ada kawan-kawan ..
Ada 'seseorang' yahhh seseorang itu :')

Tapi bila aku teringat 'something' ..
Terus rasa MENYAMPAH nak balik sana ..
'Something' refer to 'someone' atau 'sesuatu' ..
Entahlaaaa .. Aku tak punya ramai teman mahupun taulan ..
Itu yang membuatkan kadangkala bila teringatkan 'something' itu ..
Terus hati rasa terbakar dan bagai disiat2 *arghhh tragisnyaaaaa !

Maafkan aku tak dapat melupakan semua tentang itu ..
Tapi aku takkan lupa bila ada yang ;
''Berkata-kata tanpa memikirkannya dahulu''
Senang cerita ''MAIN CAKAP IKUT SEDAP MULUT''


p/s : aku MANUSIA bukan MALAIKAT
(yahh ternyata aku memang bukan sebaik seperti yang lain)


:: jika aku meluahkan 100% takut ada yg dapat tangkap apa
yang tersirat sekian lama dalam hati .. Cuma satu aku mau
ungkapkan, biarlaa aku seorang sahaja yg simpan semua
hinggalah ianya menjadi daki .. &%$#@&!?!?!?!?! ::



No comments: