Thursday, November 25, 2010

it was a LONG journey !



Assalamualaikum peeps ;DD

Tika ini, saat ini, aku berada jauh di pantai timur ~
Ohhh berjalan je laa kerja kan ?
Da rezeki dapat peluang berjalan ~
Kebetulan ayah ada seminar kat Kuantan then habis petang tadi
terus meluncur laju ke Kuala Terengganu ..
Yeayyyyy ! kopok lekor ~ kopok lekor ~ kopok ekor ~

Actually lama laa jugak tak melantak kopok lekor pure dr tganu ~
Memang marvelous super duperb laaa kalau beli kt sini ..
Then pagi-pagi sarapan mesti wajib nasi dagang or nasi minyak ..
Boleh terliur gilaaa bila teringat nasi dagang yg sedap giler =.=

Tapi seriously penat gilaa-gilaaaaa !
Balik dari bintulu arituh tak sempat rehat sakan ..
Then isnin da kemas2 barang pack apa yg patot ..
Selasa pagi dah gerak ke kuantan sampai pon da dekat petang ..
*sedih dpt jumpa kejap jer coz aku btolak ke kuantan
then dia pon bertolak balik ke kg halaman :'(

Stay kat kuantan sampai khamis then terus gerak pergi tganu ..
Kat sini taktau pulak sampai bila tapi badan dah sengal2 dah ney ..
Eishhh dia kt sana demam takkan aku kat sini pon nk demam jugak ? =.=

Papepon syukur balik2 je dah dapat jalan2 holiday makan angin ..
Yahh bukan makan angin saje tapi perot aku da penuh
dengan mcm2 makanan since sampai kuantan arituh ..
*Dan seriously dah beberapa mlm dinner lambat giler dahtuu
melantak sakan seafood,ikan bakar segala mcm =.=
Rosakk plan nak susut this semester break ~
Ada orang dah bising tegur badan aku naik since final exam arituh :'(

ouhh nak post entry pasal bufday my dad tapi nantilaa eah ;)
papepon take care this holiday and have a nice day ! ;DD









motif ???? saja jer ;))
yer tawulaa tak pandai buat art sand neh tapi
atas usaha saya sendiri tawww :')


No comments: