Wednesday, November 3, 2010

Eh,thanks my dear Aweyn :)



Salam peeps ~

Dah lama dah tak buat benda neh ..
Kena TAG then buat benda yg kita kena tag tuh ..
Time awal2 dulu selalu laa kena tag dgn org ..
Lately ni da busy gila-gila-babeng so masing2 pon
dah tak berkesempatan sgt kan ?

This time kena tag dengan aweyn dan yahh sgt suka ..
(Sila klik kalau nk kenal Cik Aweyn yg manis dgn lebih rapat ^^)
*Sebab dah lama gila tak buat menatang neh .. hihihi ~

-25 Things About Me Tag By Aweyn-

(1) Fullname : Efira Nabilah Bt Khamsah, but more prefer call
me feyra or Fi or Ferret ^^

(2) My family or relatives tak panggil aku feyra, efira, nabilah
or etc .. They called me 'Intan' ~ why eah ? adalaahhh ^^

(3) Seorang pelajar diploma walaupun tak pernah mengimpikan
untuk termasuk dalam bidang ini. Hakikatnya, sangat bersyukur
dengan apa yg telah dapat dikecapi sekarang ..
Thanks to Allah bg peluang untuk terus berusaha, berusaha dan berusaha ~

(4) Sedang cuba berusaha untuk menjadi seorang pencinta haiwan ~

(5) Perantau yg berada jauh di seberang laut (echehhhh) untuk
menimba ilmu dan mencari pengalaman hidup sbg seorang pelajar ..

(6) 'Tak suka mengaku salah sendiri' hahaaa that's me !
*aihhh tapi tengok masa laa kan kdg2 tuh aku akan fight
bermatian2 walaupun aku tahu aku salah .. hihi ~

(7) Sangat sayang my mom and dad and always miss them ..
Tapi bila call buat2 tak rindu padahal lepas letak phone
meleleh air mata + air hidungggg ~

(8) Anak ke3 dari enam org siblings ~ Kakyan,SiztaNyot,
Arwah adik Najjah,Aling and Jihah ~ LOVE them !

(9) Sangat LOYAL tak kira dalam apa jua keadaan sekalipun !

(10) Sedang berjinak2 dengan dunia Korean Movies ..
*I love Lee Min Ho ~ lalalalalalalalaaaa ~

(11) Sangat JIWANG okay! haha *walaupun tak nampak scr lahiriah ~

(12) Addict dgn DRIVING walaupun tanpa arah tuju ..

(13) FLU atau SELSEMA adalah bestfriend tiap2 pagi
atau bila malam-malam dalam keadaan sejuk ..

(14) DULU ; takut gila ambil darah dan anti pergi hospital
NOW ; kewajipan dah every month *boleh jumpa dr hensem?

(15) More prefer pergi ke tempat yg ada pantai dan laut ..

(16) Tetapi lebih suka mandi air terjun dari mandi air laut ..

(17) Sangat susah bangun pagi walaupun tidur awal malam tuh ;)

(18) Bila seseorang melakukan keburukan, takut nk menceritakan
keburukan org tersebut .. Kenapa ? Takut benda tuhh terjadi balik
kat aku walhal dulu aku KUTUK gila ahbeng laa orang tu kan ?
Benda nih dah selalu aku perhatikan dan kadangkala berlaku
kat aku .. Tapi biasalah manusia kan? I'LL TRY !

(19) Aku bukan SAHABAT yg SEMPURNA .. tapi aku tetap
cuba untuk menjadi yang terbaik walaupun kadangkala
benda tu menyakitkan ..

(20) Once dah sayang orang-orang tuh , tetap SAYANG mereka
walaupun kena pijak kepala, kena tikam belakang, kena
kutuk, kena maki, kena marah .. SEBAB ? perasaan SAYANG
tuu sukar hadir dan once dah datang, sukar nk buang ..
*Maaf aku tak pandai menzahirkan rasa sayang dalam diri ni ..

(21) GILA MAKAN ! sangat suka cuba makanan yg pelik-pelik
*Walaupun konon-konon nk turunkan berat badan ~

(22) benda NGERI ? walaupun geli or etc tapi suka gila tengok ~

(23) Nak kahwin muda boleh tak ? *gataiiiii gilaaa nooooo !

(24) Walaupun mahu berjinak2 untuk menjadi pencinta haiwan,
sangat TAK SUKA dengan serangga seperti semut !
Bila tengok tentera semutsss rasa mcm semut tu merayap satu badan ~

(25) Aku manusia biasa walaupun hakikatnya hidup aku
bergantung pada ubat dan terpaksa ulang-alik ke hospital
tiap-tiap bulan. Namun aku masih rasa aku seperti manusia
normal yang lain dan terus berharap akan menjadi normal ~







Mangsa-mangsa seterusnya :

-Sizta Nyot-

- KakZOra-

-Atok-

-Geng PinkemO-

-Hani Bambamm-

-Waney-

-Yus-

*Dan kepada sesiapa yg rajin dipersilakan laa yer ^^




No comments: