Wednesday, November 10, 2010

?!?!?!?!






FRUST !
Tak suka perasaan ni ..
Yerla, siapa suka FRUST kan ?
Lagi-lagi bercinta kan ..
Konon-konon FRUST menonggeng laaa ..

Tapi FRUST dalam bab jawab exam memang something yg HORRIBLE =.=
Boleh effect paper2 yang akan datang .. BETUL !
Sebab aku dok terfikir2 je pasal paper yg aku FRUST tuh !

Eeeeeiiiiii tu yang tak suka bila aku FRUST tuh !
Lagi-lagi dalam kepala ni terbayang mcm-mcm ..
Dan permasalahan hati dan jiwa yg aku alami sekarang ~
Ya Allah hambaMu ni memang tersangat lemah =.=


*Seronok melantak banyak-banyak bila tension dan frust ..
Seronok gak bila tengok berat badan naik bila time final exam ..
Tension je makan .. frust je melantak .. MAKAN tuh BESTTTTTTT !
Tapi perasaan aku sekarang lebih kepada TAKUT !
Lepas frust, jadi takut .. Takut apa yg ku harapkan tak dapat digapai ..
Walaupun aku tau kalau tak dapat bermakna belum jadi rezeki aku ..
Tapi aku takut DIRI aku tak mampu lihat KEJATUHAN itu =.=
Ya Allah TAKUT sangat neyyyyy ~ :'(











No comments: