Wednesday, October 20, 2010

bila baju korporat tersarung ~



Word pertama yg akan terkeluar bila dpt arahan
dari atasan suruh pakai baju korporat sbb ada sesi fotografi ?
''TAKNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKK!!!''

Hoihoiiii tapi terpaksa jugak laa kan ? =.='
Sebab apa tak suka huhhh ?

Sebab sebab sebab sebab sebab err errrr ~

*Sebab baju tuh fit sangat kt badan & body aku tak cntik -.-'

Bukan nak menayang body okehhhh tapi memang tak suka laa !
tak faham ker ? tak suka! tak suka! tak suka!
*sambil geleng-geleng kepala kunun comel la tuh ?


SO fikir-fikir-fikir-fikir dan fikir lagi ..

Okey laa pinjam baju ahkak sorang ni yg chantek *bluwekkkk :P
Terima kasih yer ahkak yg chantekkkk
! ;DD




*sila tutup mulut anda sekatup-katupnya jgn sampai
aku dengar korunk gelak tergolek2 okayy !

Okay ada lagi reasons sebenarnya yg aku taknak pakai baju neh ..
Last sem break aku pergi meroyan dekat TS ean ean ean ..
Lepas tuuu ada makcik cleaner dalam cosmo world uhh ..
Lepas tuuu KA tunjuk kat makcik tuhhh ..
Dan apakaaahhhhh ? terbelalak mata aku tengok baju makcik uhh ..
*Korunk paham2 sendiri la kan agak segan nk mention dahhh =.=

Sepanjang perjalanan balik dlm ERL, KA perli2 aku
plusss gelak-gelakkan aku dan samakan baju makcik cleaner tuhh ..
*Time tuh kalau laa baju korporat KA ada kt tgn dia
dah sah2 aku rampas dengan rakus & bakar smpai hangus ~
(fikir baju kerparat awak uh cantek & smart sangat ker ?!?!)

Dan hari ini secara rasminya 1st and last time aku akan pakai ..
Okey ?!?! no deal lagikk and FULLSTOP !
*Conform baju aku tuhh wat tayangan je kat anak2,cucu2,cicit nanti ~



Haaaa ni semua coursemate2 aku yg hensem lagi cantikkk
*Termasuklaaa tuan punya blog ni kot ? hihihihihi ~
(Tolong jangan tajamkann penglihatan anda untuk mengesan posisi aku)







That's all peeepssss ! Salam :)))





No comments: