Tuesday, October 5, 2010

aku dah tua sangat ker ?


*Mood malas nk upgrade or ambil tahu
sangat hal blog so aku dah jarang-jarang
sangat usha blok korang2 .. maaf taw =.=



Aku ni dah tua sangat ke ha ?
Bukan apa, orang selalu cakap orang
yang dah tua atau bahasa sopannya
dah agak berusia senang touching ..
Cepat sangat rasa sedih or tersisih walaupun
anak-anak bertanya khabar setiap minggu ..
*Aku tak termasuk kes ni sebab aku belum kahwin pon

Tapi tuu laa aku sekarang =.=
Kadang-kadang yg jadi mangsa incik KA laa ..
Beliau yg sangat suka berjenaka dah
macam takleh nak bergurau dengan aku
oleh kerana habit aku yg macam org berusia skrg niy =.=

Kadang-kadang benda sekecil kuman pon
boleh aku pikir2kan dek kerana terasa hati ..
Tapi aku ambil jalan mudah dengan memendamnya
sendirian sebab aku sedar tuu hanya pemikiran aku sahaja ..

Ataupun kadang-kadang orang ingat hati aku nie
mcm steady meady je tak cepat touching2 ..
Padahal sekarang ney aku dah mcm nenek2 dah senang terasa =.=

Alahai badan .. Kenapa mesti macam ni ?
Kadang-kadang hidup kat sini aku rasa kosong
sangat-sangat macam tiada sesiapa dah =.=
Bila rasa mcm tu ? Mulalaa dtg homesick
mengada-ngada uhh konon2 nak balik rumah ..
Tau dek mama aku ni conform2 kena gelak sakan =.=

Papepon tinggal lebih kurang setahun lebih je lagi ..
InsyaAllah aku nak sambung kat semenanjung jer ..
Kalo dapat offer BSBI kat sini taktaulaa pulak tapi
hopely Allah perkenankan doa aku untuk sekadar
buat diploma sahaja kat bumi sarawak ni .. =.=





p/s : terima kasih yang tak terhingga kepada incik KA
atas pengorbanan anda pergi ke airport uruskan
tiket flight 21Nov nanti .. Ouhyea aku akan beraya
haji di bumi sarawak sahaja memandangkan last paper
aku untuk final exam jatuh pada raya kedua iaitu 18Nov2010
Sekian , harap maklum ..


No comments: