Tuesday, September 7, 2010

kepulangan ~


yeayyy da sampai rumah dahhhh ;DD
''Home Sweeeeeeeeeettttt Home!''

Dengan menaiki pesawat AK5145 bersama
Mr KA dan Miss M , maka selamatlaa tiba di LCCT ~
Ouhh mcm biasa laa kan flight delay tapi pilot
bawak macam nak race dalam F1 so sampailaa awal ;))
Dan pertama kali dalam hidup berbuka puasa dlm balai berlepas ..
Takkkkkk sayu pon tawtaww sebab meriah berbuka ramai2 :D

Ehmmm nk story sikit pasal 4th september ~
Boleyy kan kan kan kan kan kan kan kan kannnnn ;)
Ada apa dengan 4th september ? Sila rujuk entry sebelum ini ~
Maka aku telah berkomplot dengan kawan2 untuk
buat konon2 surprise laaa kan untuk beliau ..
Hahaaa tak sangka betul2 'surprise' ;DD
Maka dengan muka penuh terkejut ayam,
dapatlaaa kami surprisekan beliau dengan sebijik kek
hasil pembelian merempit bersama Cik Farah ~

Nyway thankss to all my sygsss sudi join aku
buat menda alahh uhh ~
Tak dayo den nak buek sorang2 haaaa ~

Okey0keyyyOkeyy nak story berkenaan kepulangan ~
Balik2 terus terpandang makanan atas meja ..
Mak aihhhh mewah dengan makanan lorrrr ! ;DD

*Yelah nak banding santapan aku dalam bilik kat sana ~

Belum tengok dalam petiais yg penuh sakan ..
Nak masukkan kek lapis yang aku beli pon poning den nk pikior ~


Sesungguhnya aku bersyukur sangat2 dapat menikmati
juadah berbuka dengan family ~
Alhamdulillah termakbul doa nak pergi bazar kat sini
yang buatkan mata aku jadi rambang + julingggggg ~
Tapi yang penting konsep kesederhanaan tu tunjang utama
dalam pengambilan juadah berbuka kita ~
Membazir tuuu kan sifat syaitan sooo syaitan
da takde bulan puasa niii jangan ada yang nak jd pengganti lakzz ~




*o0o0o0o0ohhhh RAYA DAH DEKAT !
Membuatkan aku makin malas nk post apa2 entry =.=

No comments: