Sunday, August 15, 2010

thanks ! :')


Seronoknya berbuka kat luar ! :D

Thankss ~

I really enjoy my meal :)
Kita berbuka sama-sama ..
I still can remember ur expression when
saya tak bagi tentang 'sesuatu' itu ~
Muka penuh kehampaan + kekecewaan xD

Saya memang kejam kan? kan? kan? ;P

After solat , kita makan aiskrim sama2 ..
Tunggu teksi tepi jalan .. haha ~
Tak boleh ingat benda tu , buat saya sengih
sorang-sorang macam kerang hanyir ^^

Ouhyea , about that ice-cream's ~
Pretty awesome right honey ??
Even only 50cents for one flavor and
70 cents for two flavors ~
Sangat sedap dan memuaskan hati !
* Awak kedekut belikan saya aiskrin 50sen je =.=
Tapi itulah aiskrim paling murah saya jumpa kt Bintulu ~

*Ouhhh , saya tak sengaja buat awak
terasa hati sebab sebuk main dengan rabbit
gemoxxx yg ada kt kedai tuh ..
Its really cute and chubby !
Hey, saya kan student DKHP ~ xD
Then awak merajuk dan belikan saya
aiskrim 50sen je yer ??? kejammmnya ~ haha xD


Hey , THANKSSS for that precious moment in my life
:')

As usual , AISHITERUUUU honey ~




No comments: