Saturday, December 19, 2009

Zombieland !

tadi petang pergi Alamanda ..
budget2 nak cari kasut and sweater ..
nampak je cinema , semua hilang ..
before movie ni keluar lagi aku dah target nak tengok ..
addict sikit pasal zombie nihh ..
tergerak hati nak minat pulak .. heeee ..




not bad ..
kelakar , menjijikkan pun ada gak ..
paling tertarik dengan rules yg dibuat oleh Columbus (Jesse Eisenberg)
ada 32 rules tak silap ..
rules yg dibuat bg mengelakkan anda menjadi zombie
dan mneruskan kehidupan di Zombieland ..


paling tak boleh blahh rule''1 and rule''4
Rule''1 ..
cardio yg penting ..
sekiranya aku berada kt Zombieland uhh ,
conform da kena ngap dgn zombie2 ..
sbab aku tak boleh guna pakai rule''1 ..
lari 80meter pon dah tercungap-cungap ..


Rule''17 ..
'don't be a hero'
why huh ???
fikirlaaa keselamatn diri sebelum org lain ..
tak gentlemen laa kan ? hohhhh ~


Rule''4 ..
'seatbelt' ..
in our country pon da jadi rule penting ..
tapi tetap dilanggar oleh sesetengah para pemandu kan ..
termasuklaa tuan punya blog nii ..
lagi2 kalau mood malas nak pkai seatbelt .. huh ~
para pelakon dia pon best and not bad ..
pandai si Woody Harrelson mainkan peranan ..
and feveret actor aku si Emma Stone pon okay :)

overall aku bagilah 4/5 bintang .. =))


No comments: