Friday, October 23, 2009

Ya Allah , tabahkan hati ku ..

stuck !
pendaftaran kursus aku tergendala ..
serabut ! minda aku da takleh nak berfikir dgn wajar ..
final next week ..
time2 nak settle kan hal exam niii laa mcm2 hal berlaku ..

can u imagine ???
dah dekat setengah tahun aku kt sini , last2 xdpt nak dftar krsus untuk sem2 bcoz fitnah mengatakan aku tak byar lagi yuran untuk sem nii ..
walhal aku dah bayar melalui bank in .. hari pertama pendaftaran lagi aku dah serahkan no resit ..
okayyy fine maybe salah aku gak coz tak serahkan resit kt pihak atasan ..
tapiiiii dah dekat lima bulan neyyy ..
kenapa nama aku tak naik notis pon mintak resit or tak tulis teruuss aku tak bayar yuraann ???
kenapa baru nak inform time nak daftar kursus nihh ?
serabutbaaaaiiiiiiii ..
kpala otak aku dah senget sebelah rasanyerrrr ..

impian aku tuk masuk skali ko-kurikulum ngan member2 dah memang tinggal harapan je laaa .. memang aku kena masuk je laa mana2 kelab yg still masih ada kekosongan ..
untuk sama2 sertai diorang dalam bakti siswa kumpulan1 memang takkan terjadi laa ..
if nasib baik , dptlaa masuk bakti siswa kumpulan2 skali ngan Nuar ..
itu pon kalau berNASIB BAIK laaa ..

memang berat sgt dugaan niyyy ..
ingat nak settlekan hal2 niyy before start final next week ..
last2 tergendala sekali gus menyesakkan lagi kepala otak aku yg memang mcm nak pecah dah niyyy ..

sekali lagi aku bernasib baik punyai rkan2 yg sudi membantu and bg semangat dikala aku kehilangan arah punca ..
kalau ikutkan hati tadi , dah lama kot kakiku melangkah pulang ke bilik ..
meraung2 mcm orang gila sebab tak dapat nak settlekan hal2 neyy ..
speechlesss !!!
dah tak dapat nak berfikir dah tadiii ..
dengan hal2 medicine aku yg tak settle ..
tak sempat nak ambil tadi ..
oh goshhhh ..
memang mati aku tanpa tampungan nyawa tersebut ..


Oh Tuhan ..
tabahkan hati hambamu ini ..





cuma timbul dibenak hatiku ..

aku tak lagi punyai seorg insan yg selalu ku kongsi masalah suka dan duka ..
benar ..
aku merindui kata2 nya yg kadangkala beri semangat dan dorongan untukku ..
namun aku pasrah ..
tiada lagi dirinya untuk diriku ..
segala yg berlaku atas kehendakku sendiri ..
biarlah memberi ruang mencari arah kehidupan masing2 ..
aku pasrah dan redha ..
moga kau temui insan yg mampu memberimu makna kehidupan sebenar ..





No comments: