Wednesday, October 21, 2009

seriously, imishyou so much syg!

secara jujur dan keluar dr hati nurani aku niyy ..
memang aku sgt3 rindukan kau sygku ..
masuk hari nih , da dekat 3minggu kau pergi tinggalkan aku sendirian ..

kalau dulu , u always make me happy and enjoy my life with your songs ..
gembira aku , sedey aku , kita kongsi bersama-sama ..
kau selalu temani aku ke mana jua aku melangkau .. (bhs melanau pulak)
kdg2 ke kelas , aku tetap bawa kau bersama untuk temani aku jika kebosanan mengadap lecturer mengajar kt depan ..
aku tengok kau , kau tengok aku ..
memang kita tak dpt dipisahkan langsung ..

pergi makan kt food court pon , kau tetap setia temani aku ..
walaupun kau hanya menemani .. .tidak makan sekali bersamaku ..
bahagianya saat2 itu jika ku kenang kembali !

kini ..
bagai masih terbayang2 kenangan kita bersama ..
secara jujur .. aku berasa aku yg bersalah .. bodoh dan terlalu cuai melepaskan kau pergi ..
bukan niatku syg ..
sama sekali takku pinta ini semua terjadi ..
walhal perhubungan kita tak sampai setahun pon!

belum puas aku bersama dgn kau ..
walaupun kau sentiasa disamping aku ..
menemani siang malamku tanpa jemu ..

awal2 pemergianmu dulu ..
sangat2 ku kesali ..
kau umpama nyawa kedua bagiku ..
tanpamu ku rasakan gelap duniaku .. hilang hiburan hidupku ..
jiwa kita bagaikan sudah bertaut ..
tapi apakan dayaa ..
segalanya sudaj takdir Yang Maha Esa ..
walaupun kau pergi tanpa kerelaanku ..
aku tetap pasrah ..
mungkin ada hikmah disebalik segala perpisahan ini ..




walaupun kini hari2 ku ditemani rakanmu , motorola L6 , namun sama sekali tidak sama hari2 ku bersama dgnmu wahai W302 ..
tiada satu phone pon yg mampu menjadi galang ganti untuk menghiburkan diriku ini ..
pergilah kau syg ..
moga kau bahagia bersama tuan barumu yg tega mencuri dan merampasmu dariku ..
berbaktilah kau kepadanya ..
insyaAllah .. ada rezeki lebey , akanku ganti dirimu nanti ..
mungkin yg sama dengan dirimu ..
atau mungkin yg lebih hebat ???



No comments: