Wednesday, October 28, 2009

i'm not okay

uhhh !
frust , letih , penat , rasa cam nak muntah , rasa cam nak tumbuuukkkk orang taww !
kenapa , mengapa dan bagaimana berlaku ???

semuanya gara2 paper pagi tadi ..
semuanya gara2 aku takleh buat dgn sempurna (memang takde benda yg sempurna kan)
tapi memang frust !
rasa cam nak kunyah2 je semua notes yg aku pnah baca mggu lepas , mlm semalam and malam tadi ..
rasa cam tak berbaloi kottttt overnight aku selama ney ..
rasa cam ... errgghhhhhhhhhhh !

mesti org ingat aku tak baca notes en ?
xpon tak focus time baca ..
and whateverrrr laa kan ..
suka hati laa nak cakap apa pon ..
janji , aku memang tak puas hati ..
bukan setakat tak puas hati kat diri sendiri , tapi kat paper uhh and certain2 orang yg buat aku rasa cam nak sepak je diorang masuk pintu gol !

lusa paper pengenalan kpd pertanian ..
pertanian ???
ohh goshhh ..
its not one of my feveret subject ..
tapi apa leh buat ..
study je laa dgn hati yg lara ..
wishme luck okaayy !

tatataaaatititttt tututtttttt




No comments: