Saturday, September 5, 2009

dah habis mengidam daahhh :)

best .. best hari niy .. :)
da habis dah rasa mngidam aku daah .. hihihiiii .. (giggle)

ahahaaa ..

semenjak bermastautin kt Bintulu neyh , da dkat dua bulan aku tak pegang stereng tawww !
mengidam .. mcm bini2 orang mngidam mcm2 tuhhh :P

so kami bersepuluh kesemuanya
, ( aku , nurul , as , erin , ayu , ada , ain , fara , ayim and teha ) da decide nak berbuka kat luar .. kat tempat 'wajib' kitorang ..

so nak di pendekkan crita yg da sedia pendek ney , kami memang da tak mampu la kan nak naek teksi ajer .. tambang skali jalan dah 15hinggit .. dua hala da 30hinggit kan2 .. nak kua duet untuk berbuka lagiiii ..
memang papa kedana laaa lama2 aku blaja kt sini wehhh .. dahlaaa ptptn dpt skit .. huuuuuuuuu ~

so kami decide skali lagi tuk mnyewa kereta dr senior2 yg mnyediakan perkhidmatan kereta sewa .. standart kat sini kancil laaa kan .. takkannyer ada kreta mercedez ..

okeyh2 ..
probnyerr tiba bila masing2 yang ada lesen niyy blagak mcm takde lesen ..
adehsss , sapa nak drive kan ?
termasuk laaa aku neyy yang memang giler dgr pasal drive2 kreta nie ..
bukan pe , manual doe ..
dah lerrr aku asik drive auto je kt umah dulu ..
tak penah pon drive manual ..

tapi .. tapi ..
teringin gak nak drive manual nehhh ..
lagi2 da bapak gilerr lama tahap tapak kaki dinosour sik drive kreta ..
memang da mcm org ketagih kopi cap kapal api dah nehh ..

so , dengan rasa sukacitanya dan mencuak , aku pon suka relaa laa drive kreta menuju ke destinasi berbuka puasa ..

wuhhh .. mcm mimpi lak dpt drive keta manual .. seolah2 kembali ke zaman pembelajaran memandu dulu mula2 ..
org2 sini drive kreta 'giler2' skit so aku pon tambah naik laaa giler tuuuu :P
lagi2 ulang alik msuk kua upm coz kna bwak dua trip ..
kamik2 niyyy bersepuluh conform sik ckup skali harung ..
laen laa kalau masing2 badan mcm ikan pusu .. (ikan bilis) ..

sampaikan pak guard tuuu da naek hafal muka aku nihhh .. siap kena perli2 lagi .. pekakkan telinga yg da sedia pekak je laaaa .. ikotkan hati mau je lanyak ngan kreta kancil uhhh ..

so konklusinya aku betul2 happy hari niyy ..
dapat berbuka ngan smua sygs2 ku .. makan sedap skit laaa kan banding ngan hari2 biasa .. heeeee ..

hopefully next week dapat kua lagi cenggini eah !
yummmmey222 :)


mOod midnight : agak sepi dan keliru .. mengapa berterusan begini ???



No comments: