Tuesday, September 1, 2009

berserabut !

aiyayayayayyaaaaaa ..
sapa 2 boleyy menenangkan hatiku yg gundah gulana ini ???

kenapa , mengapa dan apa sebabnya aku sendiri pon tak pasti ..

putus cinta ?
uhhh .. xder pulaakk aku bercinta ngan siapa2 pon skang nihhh ..
rindu kampung halaman ?
aku sik rindu pon kampung .. rindu rumah kt nilai tuu jek .. tapi tuu bukan faktornyerrr !
rindu yang tersayang ?
ohhh itu pasti ! aku amat merindui mama , ayah dan yang lain2 .. sehinggakan aku termimpikan aku memeluk mama dan ayah mlm tadi .. :(
banyak assignment ?
haaaa .. tuu pon boleh jadi penyebab utama gak tapi bukan ! bukan faktor penting yang buat aku serabutttttttt !

rasa macam nak terjun dr tingkat 2 blok aku nehh ..
ooOoopss ..
bukan terjun ke bawah okeh !
aku nak terjun ke sungai kecil yang tenang mengalir betul2 di belakang bilikku ..

eiiiii !!! ( sambil tarik2 rambut )
aku pon penat fikir knapa aku jadi berserabai gilerrrr mcm niyyyyyy ....

srabut + serabai = rabutbaaiiiii ..

pssst ,
juz 3weeks more ..
sik sabar seyhh kamik mau pulang smenanjung .. huuuu ..

No comments: