Wednesday, May 6, 2009

lower form 6 2009

Anda Ditawarkan Untuk Mengikuti Pengajian Ke Tingkatan 6 Bawah
Berikut Adalah Maklumat Tawaran :


No. Kad Pengenalan ::
Angka Giliran
:: BJ025A042
Nama :: EFIRA NABILAH BINTI KHAMSAH
Sekolah Asal :: BEA9604 - SMK BANDAR BARU SALAK TINGGI
Jurusan :: SAINS
Sekolah Ditawarkan :: BEA9604 SMK BANDAR BARU SALAK TINGGI
Tarikh Mendaftar :: 11 Mei 2009


hurm .. nak pergi or tak yer ?
ikutkan hati , memang aku nak try ..
tapi ..
tengok mama tadi .. buat mcm tak endah jer time aku gitau aku dapat masuk f6 ..
macam2 alasan dia bagi ..
macam tak bagi aku ambik jer ..

kalau dulu , memang form six niyy aku tolak ketepi ..
kalau boleyy nak masuk matriks or mane2 ipta ..
tapi dah jadi mcm niyy ..
rasa macam f6 ni cabang peluang yg cerah jek ..
cikgu kata , '' kamu masuk f6 banyak benefit .. kerajaan bagi banyak peluang .. senang nak masuk ipta nanti ''

memang aku tak sangkal kebenaran kata2 cikgu tuu ..
senior2 aku ramai yg nak msuk USM and other ipta after diorg abes stpm ..
memang kerajaan pon bagi galakkan sepenuhnya sape2 yg nak join f6 niyy ..

tapi , tapi , tapi ...

aku confius lagi !
mama mcm tak bagi .. ayah ? entahlaaahhh ..
aku ? di persimpangan laa weyyy ..

alahai , form 6 ..




No comments: