Thursday, April 23, 2009

yeayyyy :D





sepatotnyer aku nak post niyyyy smlm ..
but ats sebab2 yg memg sengaja meghalang , terpaksa laa post hari ni .. :)
21st April .. whut a wonderfull moment in ma life :)
i'll rmember it forever ! thanks yaahh sygs2 ku sekalian ..
akhirnyaa aku berjaya juga keluar dari kepompong rumahkuyg sangat2 la membosankan ! huuuhhhh ..





first destination : PWTC , book fair 2009




yeayyy .. bershopping sakan laa weyy .. memandangkan aku niyyy memg giler sgt kt buku , so memg nmpak sgtlaaa aku yg paling batak and boros berbelanja ..
kiri & kanan menjinjit beg plastik .. heeee ..
mcm tak pernah shopping pulak en ? tp seriouslyyy ..
memg rambang mata !rasa mcm dunia ini aku yg punya .. ;P

aku rasa member2 yg lain pon dah penat agaknyer mnunggu aku mmborong novel2 and bku yg ada ..
dr satu booth ke satu booth aku redah .. kalau ikutkan hati , memg aku nak round lama2 kt situ !tapi memanndangkan waktu time tuu da tgahari , we all trpaksa laaa rushing memilih buku2 yg nak dibeli ..

maybe silap aku jugak kowttt ..
dtg situ da kul spulo lebeyy .. hanya kerana salah turun stesenn and kami terpaksa bertukar train dr bank negara and naik star lrt mnuju ke pwtc ..
along the journey , tak habis2 maknenek ( hani ) membebel atas kesilapan aku yg tak disngajakan ..

okeyyyy laaa .. aku mengaku .. u can put the blame on me okeyyy .. ;P
tp yerlaa , aku duk nilai .. so mana arif sgt jalan2 kt kL niyy .. huhuuuu ..




second destination : Times Square




kalau keluaa ngan kwan2 , tak tonton wyang tak sah laaa kan .
so destinasi pling dekat , TS laaa ..

dah alang2 dkat ngan LRT , takkan nak pth balek kL sentral amek monorail kan .. so knala naek LRT trun kt hang tuah kowttt .. then jalan kaki menuju ke bgunan times square .. bapak giler penat mcm nak tercabut tulang punggung menampung kaki2ku yg berjalan ;P


so kitorang decide pileh filem 'coming soon' .. wallaaaahhh !
agak seram laa filem niyyy .. psl hantu pawagam .. aku takder laaa takot sgt pon ( poyo jek ) tp mmber2 mnjerit dah wat jantung aku mcm nak melompat keluar .. bapaaakkk giler laaa diowang neyy .. siap tarik2 tgan aku wat tutup muka .. cheh apOoo daaaa ! ;P




da abes movie , jalan2 laaa kan usha2 barang .. nak beli tp duit da abes wat borong buku2 .. tiba2 t'serempak lak ngan minah niyyy .. teman sekelas aku .. berjalan ngan seseorang .. pakwe kowtt ? setau aku cik afiqah niyyy takde berpunya .. skandal baru laa tuuuu ;P




walla weyyy .. skandal die member lama aku gak rupenyerr .. pusing satu malaysia , ber'ehem'2 ngan dak satu skola gakkkk ..

suka ati laaa cik afiqah , janji awak bahagia ngan cik syazmie tu yehhhh ;)





da puas round , kna laaaa balek awal pasal ayah aku da call byak kali .. adoyyy , baru nak jadi jahat balek mlm .. hahaaa .. terkantoi sudaaaaa ;P










over all , aku enjoyyyyy giler laa trip kali niyyy .. after thiz masing2 da bawak haluan kan .. tinggal laaa aku yg terkontang - kanting mnnti tawaran .. =/

wOoooooouuuu :(

No comments: