Monday, March 2, 2009

tag by AWEYN :) thanks dear :)



1. Letakkan 3 picture dalam berlainan mood :




MOOD ? kebulooorr wehh ! hahaa ;Pp

MOOD ? nak cium orangg .. sape naakkk ? ;P

MOOD ? tangan gatal nak edit .. ta lawa ? memang ponn ;P



2.Describe in 5 words about yourself :
- mama kata aku GEDIX ??? -
- kwan aku kata aku HOT TEMPERED ??? -
- adik2 aku kata aku SENGAL + POYO ??? -
- ader org kata aku SETIA ??? -
- aku kata aku TAK PERCAYA sumer di atas ;P -


3.Berikan 3 perkara yang membuatkan anda gelisah :- rssuuuuuuullltttttt spm weyhhhhhhhhh ! -
- tak boley online -
- trkenang dosa2 silam .. adehss -


4.Huruf yang anda selalu guna :
- abcdefghijklmnopqrstuvwxyz -


5.Senaraikan 5 perkara yang buat anda happy :
- online -
- tgok hagemaru and conan :) -
- baca novel -
- dgr lagu -
- shopping ! -


6.Senaraikan 5 insan yang anda sayang :
- rasulullah s..a.w -
- mama -
- ayah -
- siblings -
- sahabat handai -


7.Anda marah bila :
. member ta igt bufdayy aku .
. kau curaaangggg ! .
. kuang ajaaarrr .
. kutuk2 aku ( cermin diri beb ! )


8.Anda nangis bila :
- mama marah :( -
- tiba2 si dia dtg dlm fkiran -
- tgok org nangis -


9.Person to tag :
- nabilaaaa -
- echa -
- miza -
- miranisa -
- hani -
- kpada follower2 yg rasa mrekaa baek & canteek ;) -

No comments: