Friday, March 27, 2009

grrrrrrrr




bengangnyerrrrrrrr ~~
bengang ! bengang ! bengang !
naik bongek aku lama2 camnii ..
hari ni ,
aku ubahsuai bilik ..
kalau diikutkan hati , memang aku taknak usik bilik tuu lagi dah ..
biar jek bentuk n susunan dia mcm tuu ..
senang jer mata aku melihat .. tak semak pon ..


tapi ,
oleh kerana mama ingin mengubahsuai bilik tersebut ..
maka dengan berat hati , aku ikutkan sahaja laaa ..

ahhhh !
masuk ni , da lebih lima kali position dlm bilik aku diubah2 !
eiiiii .. susah betul laaa kongsi bilik dgn adik aku ni!
semenjak aku berpindah bilik and brkongsi dgn adik bongsu aku ,
tak penah nak merasa duduk dalam bilik hasil ubahsuai sndiri ..
semua mama aku controlkan .. adoyyyyyyyy !


aku bukan tak suka ,
jauh sekali tak bersyukur ..
tapi,
cnform pening kepala nanti !
aku dah tak boleh nak cari brg2 yg aku simpan ..
entah kemana2 laaa nnt tempatnya ..
brg2 mekap , surat2 penting , nota2 ..
semuanya dah porak-peranda ..
then ,aku tak selesa barang2 aku diletak kt tempat yg mama aku letak ..
kdg2 aku boleh lupa yg barang2 tu telah diubah posisinya oleh mamaku ..
so , meraung2 laa aku nanti coz igt brg2 tuu dah hilang .. walhal , mama da ubah position brg2 aku tuuu ..


mcm tadi ,
aku dah letak and susun atur brg2 keperibadianku kt tempat2 yg
senang aku nak capai dikala aku memerlukannya ..
tengok2 , mama dah ubah tempat lain .. letak dlm almari belajar adikku
pulak .. hadoiiii .. tension ! tension !


bukan aku tak suka berkongsi almari , rak or whatever ..
tapi hal tersebut akan menimbulkan banyak kesulitan nanti .. uhhhhh ..
aku more prefer menggunakan almari masing2 . kalau hilang ,
takder laa saling menuduh antara satu sama lain ..
dan aku boleh merias serta menghias almari dan rak aku ikut
citarasaku sendiri ..




kalau berkongsi rak ? hah ! itu tak kenaaa .. ini tak kenaaaa ..
macam2 boleh jadiiiiiiii !!!

No comments: