Thursday, March 12, 2009

. Alhamdulillah .

Alhamdulillah ..
selesai sudaah segalanya ..
tiada lagi kerisaun , kekusutan , kekacauan , kepenatan , dan kenervousan ..
heeee =P


tanggal 12 mac 2008 ..
segalanya memang sudah tersurat ..
penantian yg penuh dgn penyeksaan dan pnderitaan akhirnya berakhir ..
happy ? sedih ? mnyesal ?
uhhh .. segalanya dah takde makna lagi ..
terpaksa redha saje laaaa :)





- test jpj -
stelah brpenat lelah training driving and moto .. Alhamdulillah akhirnya aku berjaya juaa mlepasi tahap kelulusan tanpa repeat apa2 .. hahaa .. ( gila bangga kejap ) .. poyoss sajaaaaaa =P


biarpun org lain sibuk fikirkan ttg kputusan spm yg bakal diktahui , aku trpaksa gak ambil test jpj .. waah2 .. dlm kekalutan yg melanda diri tak sangka dpat lulus semuaa .. syukur kepadaNya kerana mmberi ktenangan hati kpdaku :)





- result ? -
kira2 jam satu lebih , aku selesai semua part .. tiba2 terus teringat pasal result .. argghhh ! mama dah pon ambil result aku .. ini brmakna keluargaku telah mngetahuinya terlebih dahulu .. adoyyy .. nak call mama or tggu balek umah je haaa ?


peng kata ,
''baik kau call je tros dr terus mnanggung derita !''
hahaaa .. then , aku tros call my siz .. after that my mom said , balik rumah dulu bru mama bg tau .. arghhh ! terseksa lagiii !

dan setelah mnatap slip result di rumah , ahhhh .. tak tau nak kata apa ..
terok ? ade gak skit2 .. cmerlang ? maybe tak kott .. biasa2 ? mybe yess !

perlu kerr tau result aku ?
tak payaahh laaa ..
nnt jadi kes 'memalukan diri sndiri sajaaa' ..
over all Alhamdulillah kredit kesemuanya ..
yg penting mlepasi target .. targetku ? 4A .. :)

so , MY RESULT ???
lebih 5A but kurang 10A .. heeee ..





-mrsm kuala klawang-
Alhamdulillah ,
dpt satu lagi brita gembira :)




ini bodak , yg sangat2 laa suka mmbuli aku ..
telah berjaya mndapat tawaran di mrsm kuala klawang ..
hoyeah2 .. akhirnya idop aku akan labih aman ! hahaaa ( gila kejam punya kakak )

satu lagi berita gembira .. maybe not for him .. huhuuu ..
dan mak aku turut terharu .. kerana anak bujangnya ini akhirnyaa keluar jugak dduk di asrmaa .. muahahaaa ..



No comments: