Monday, February 23, 2009

fmily outdate :) & takziah


sunway pyramid ..
smalam me n my fmily mnonton wyang brsama2 .. :)
err ..
act takder laa brsama pon ..
ayah , mama n my adik2 tgok movie geng ..
me n my siz tgok movie 'eden lake' ..

hurrmm ,
act aku nk tgok movie 'house' ..tp memandangkan kami mau waktu yg dkt2 sama ngan movie geng , so we all prefer laa tgok movie 'eden lake' tuhh ..


komen ?
boley laaa kutt .. 3 bintg drpd lima .. :)
after that ?
my lil siz ngader2 pulak nk maen ice skating ..
demi tidak mngecewakan beliau ,
mama pon bagilaa kbenaran utk dia n adik laki ku brmaen2 ice skating ..



aku ?
nak main gak ..
tp trlalu byak fktor yg mnghalang aku dr tros join adik2 ku ... huuu ..
kalau ikutkan hati memang nak sgt .. lgpon bout a year aku tak main ice skate tuhh coz da lme tak gi sunway ..
so dgn hati yg agak kcewa , aku tengok je laa org2 yg enjoy maen ice skating tuhhh .. heeeeeiiihh !






p/s : abg yg ensem pkai cap n shirt itam tuhh ( dua2 jatuh deyh) .. aku suke usha diorg maen .. heeee .. ;p








and bfore ku mengakhiri post niyh ..
salam takziah buat keluarga saudara aizat azman .. dan juga buat kwn lame , zainatul afeeqah atas pmergian aizat azman ..
smoga zai tabah mnghadapi dugaan ini yerrrr ..
and moga rohnya dicucuri rahmat dariNya .. amiiiinnn ..

-wif lurve-

No comments: