Thursday, February 26, 2009

aku pun tau hot jugaaa !

hah .
lately niyh ku tengok , ramai yg bengang dgn 'friend2' mreka kt myspace ..
hurmm .. kdg2 terfikir gak ,
myspace ni kan utk kita mencari kenalan baru ..
knapa still ada gak 'manusia2' sperti mereka yg sukasuki carik pasal and cari gadoh yep ? memang da hobi diorang agaknyer nak sakitkan hati and buat orang bengang ..
seronok sgt ker buat org bengang and sakit niyh ekk ???

kalau setakat hidup nak sakitkan hati orang , haisshhhh ..
ta yah jadi manusia laa kawan !
lembu and kambing pon tau hormat prasaan sesama mereka tauuuu !!!
kita manusia dah dikurniakan dgn akal yg sempurna , fikiran yg mampu membezakan antra yg baik dan buruk ..
takkan tu pon nak sruh ader tenaga pengajar yg nak ajar korang haa ???
kalau mcm tu sia2 laa Tuhan kurniakan nikmat yg sangat2 istimewa tuhh kt u all kalau u all ta reti2 nak manfaatkannya ..

aku hot ni pon becoz aku turut terkena tempias dan ader gak 'insan2' yang suka buat aku hot ..

antaranya sorang mamat samdul mane ntah ..
prangai memang mcm &%@! nama yg diletak kt myspce pon dah mncerminkan diri die yg sbenar ..
aku pon ta ingat cmner ntah mamat bongek niyh ader kt friend aku ..
'FUCKING CIKARO ' .. hah , jgn salahkan aku yepp .. tak berniat pun nak mrapu .. tp memang tu nama die kt myspace ..
dahlaa ajak aku wat bnda bodoh ., prkataan2 yg die gunakan pon memang aku ta penah dgr , sebut dan lihat kt mana2 kamus dewan or seangkatan dgnnyer ..
so dgn berhemahnyer , aku tanyerlaa dye baek2 maksud2 perkataan yg telah diberi kt aku tuhhh ..
dan yang buat aku brtambah hot & spicy niyh ,
die boleh kata aku 'sepah' ? wth word dier tuh ? dan tambahnyer , aku nie seolah2 tak mngikuti predaran zaman ..
heyyyy .. aku yg kuno atau kau yg tersalah ikut zaman hah ????
biler aku da start mengeluarkan asap2 kemarahan ku , dier pon knon2 nak 'cover' tohmahan2 yg dier dah bg kat aku ..
ayat sengal+sewel+bongek dier ..

''sebenarnye sy nak kenal ngan awk . leh bagi no fon x . nanti sy borink sy cll or msg awk la .''

haissshhh ! maaf yer kawan .. kau ingat aku ni kaunter prkhidmatan planggan suke2 nak mintak2 expclly no fon ? baru chat ta smpai sejam nak no fon .. aku bagi no fon ofice ayah aku nnt kang taO la kO ! so dengan rasminya telah ku delete kau dr jd kawan aku !

dan sorang lagi manusia niyhh ..
memang aku ta faham dgn perangai dye yg trlalu obses sangat nk judge2 pix2 akuhh ..
ingat dye tuh PA aku kerr sukasuki sruh aku change2 default pix aku ??

muler2 dye kata pix aku ta comei , nmpak mcm pkai bju sukan skola , ta lawa , ta mesra alam ..

amboi2 , kau igt pix kau ngan moto kau tuhh mesra alam sgt laaa ???
dah memang aku snap pix tu after aku beriadah .. so wth ???
2nd pix akuh dye judge lagik ,

nape pix aku sbelah muka jek ? mane sbelah lagik ? btul ker tuu pix aku or org laen ? ltak laa pix muka yg pnoh ..

aku bukan tak boleh mnerima kritikan2 kau tuhh .. tapi dapat kurasakan yg kau kritik terlalu melebih2 hingga mnyebabkan ht tempered aku menjulang2 naik ..
hellO2 .. sukasuki aku laa nk ltak pix sparuh or berparuh2 pon !
dan dengan rasminyer jugaa , telah ku buang kau jauh2 dr menjadi kawanku ..

sorry , aku memang agak 'hot tempered' skit and emotional trlebey .. harap maaf ..

No comments: