Saturday, November 22, 2008

OH AYAH ..

Photobucket
Photobucket
Photobucket==>mama cium ayah ..;)




hari ni .. macam biasa .. aku pasti terjaga then akan mengeluh ..
''alamak .. tertido lagik smpai pagi .. poyo2 jek nk study overnite ..''

itulah aku .. start2 study jek berkobar-kobar nak wat revision smpai tgah pagi .. last2 tertido dlam keadaan meniarap dgn timbunan buku2 kt depan .. adoyaii ..!!!
bgun2 dah pukul 6 or 7 lebeh .. adusss .. tinggal 3 paper jek lg tp attitude masih tak berubah .. hekhek ..
kuat tidor laa anak dara nih ...


ehmm .. actually aku nak story sket pasal my beloved daddy ..
hari ni mcm biasa after solat suboh aku akan tertido balek .. hehe ..dalam pukul 9pg aku terjaga .. hari ni lmbat sket aku bgun ..

and after that as usual .. siap2 kan diri .. mcm biasa jugaklah akan kedengaran bunyik2 dari dapur sprti 'kelentang..kelentung..'
bunyik apa itu ..???
of course bunyik ayah aku ngh mengemas .. dia memang mcm tuhh .. suka bangun pagi2 and siapkan mkanan untuk my mom ..
bila aku menjengah ke dapur, dia ngah rebus daging .. and mcm2 lagi laa .. mama aku lak tgh kemas2 brg ..
and bermulalah .. pokpek pokpek aku and my dad bcakap .. aku memang xnak kalah .. herher .. and ayah aku pon suke wat aku ber'pokpek2' jek .. last2 ckap aku ni mcm mak nenek ..



tiba2 mama aku bersuara ..

''intan,hari ni kan bufday ayah kau ..''



intan is my nickname kt umah ..

uhhh???
tersedak aku .. biar benar ..???
aku cpat2 msuk bilek bawah and tgok kelendar ..
uhh .. !!!
memang hari ni bufday ayah .. patotlah rajin semacam .. harhar ..
23 november ..
sedar tak sedar dah 3 weekz aku spm .. and tinggal 3 paper je lg !! hekhek ..

time2 aku ngah usha2 kelendar .. tiba2 daddy aku bsuara ..
''patotnyer hari ni ayah tidur je xyah buat keje .. nie tak .. ayah yang bngun dulu and kejutkan u all .. ayah gak yg buatkan ko makanan .. sepatotnyer ko bawak ayah gi tempat makan yg mahal2 mcm hotel ker .. victoria satation ker ..''

alamaaak aiihh ... pedas btol dia perli .. !!! ahaha ..
aku gelak2 je ahh ..

aiyak ayah aku nie .. touching lak pagi2 merangkap tengahari nie ..
makan kt hotel .. ??? ayah kan da slalu dinner and meeting kat hotel ..berbintang2 hotel2 yg ayah pergi .. harhar ..
victoria station .. ????
mana laa aku nak cekau duet .. kitorang boleh jer bawak ayah gi sana ..tapi ...
kitorang takot nanti last2 ayah yg kena bayar .. kitorang celebrate jer .. hukhuk ..

aper2 pon .. aku akan discuss ngan my mom and mis siz psal present nak bg kt ayah aku ..

ingat lagi last year .. satu midvalley tu kitorang pusing nak belikan dia wallet and seutas jam tgn ..
last2 dia nak yang biasa2 jek .. adOyaaiii ..
penat kitorang bawak beratus2 rgggit .. harhar ...
aduhai ayah .. !!!


hapy bufday sanni Pictures, Images and Photos


4 comments:

atok said...

ape mak nenek?
mak atok xde?
haha. ;P

.feyra khamsah. said...

xder .. xder ..
nyemak jek nama 'ATOK' tuh ..
huhuu..(^^,)

atok said...

bia la.
nk nyemak gak.
feyra susah ker?
haha ;D

.feyra khamsah. said...

xleh .. xleh .. !!!

harhar .. yaahh ..

sgt susaaa ..;p